شکنجه و ضرب و شتم ارژنگ داوودی در زندان رجایی شهر

PostHeaderIcon شکنجه و ضرب و شتم ارژنگ داوودی در زندان رجایی شهر

ارژنگ داوودی صبح روز پنج شنبه، چهاردهم بهمن ماه به سلول انفرادی بند یک زندان رجایی شهر کرج منتقل شد و بلافاصله دست به اعتصاب غذا زد. ماموران امنیتی زندان با حمله به سلول ارژنگ وی را مورد ضرب و شتم و شکنجه شدید قرار دادند.
لازم به ذکر است که اتهامات ارژنگ داوودی شامل: تشکیل و اداره "کنفدراسیون دانشجویان ایرانی" و "جنبش آزادی ایرانیان" به منظور براندازی رژیم جمهوری اسلامی، نوشتن و انتشار "مانیفست جمهوری سکولار" به منظور تشویش اذهان عمومی، سازماندهی محکومان و فعالان سیاسی به منظور تداوم مبارزه علیه حکومت و کمک به تهیه فیلم مستند “ایران ممنوع” به منظور سیاه نمایی چهره حکومت میشود.

به گزارش خبرگزاری رسمی کنفدراسیون دانشجویان ایرانی، صبح امروز یکشنبه هفدهم بهمن ماه، ماموران گارد ویژه مستقر در زندان رجایی شهر کرج با مراجعه به سلول انفرادی ارژنگ، تمامی لباس‌های وی را از تنش خارج کرده و اقدام به ضرب و شتم شدید وی با باتوم نمودند. گفته می‌شود در حال حاضر تمامی نقاط بدن این زندانی سیاسی کبود و بعضا به علت شدت جراحات وارده دچار خونریزی شده است. وی پیش از این نیز بارها مورد شکنجه شدید قرار گرفته است.

0 comments:

Post a Comment